Переглянути всі підручники
<< < 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 > >>

 

34. Сформулювати правило зведення коренів до найменшого спільного показника.

35. Що означає вираз «звести радикал до простішого вигляду»?

зведені до простішого вигляду, а які — ні?

37. Які радикали називаються подібними?

38. Як додати (відняти) радикали? Проілюструвати на прикладах.

39. Як перемножити кілька коренів з однаковими показниками? Проілюструвати на прикладах.

40. Як поділити корені з однаковими показниками? Проілюструвати на прикладах.

41. Як перемножити (поділити) радикали з різними показниками?

42. Яка різниця між ірраціональним виразом та ірраціональним числом?

43. Як звільнити знаменник дробу від ірріціональності, якщо цей знаменник — одночлен?

44. Як звільнити знаменник дробу від ірраціональності, якщо цей знаменник — двочлен з квадратними коренями? з кубічними коренями?

45. Як звільнитися від квадратної ірраціональності в тричленному знаменнику дробу?

46. Як звільнити від ірраціональності чисельник дробу? Пояснити на прикладі.

47. Порівняти числа (не виконуючи наближених обчислень):

ВПРАВИ

А_

62. Довести, що:

1) число 10 — арифметичний квадратний корінь зі 100;

2) число -2 не є арифметичним квадратним коренем із 4;

3) число 0,3 не є арифметичним квадратним коренем з 0,9;

 

Переглянути всі підручники
<< < 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 > >>
Hosted by uCoz