зведені до простішого вигляду, а які — ні? 37. Які радикали називаються подібними? 38. Як додати (відняти) радикали? Проілюструвати на прикладах. 39. Як перемножити кілька коренів з однаковими показниками? Проілюструвати на прикладах. 40. Як поділити корені з однаковими показниками? Проілюструвати на прикладах. 41. Як перемножити (поділити) радикали з різними показниками? 42. Яка різниця між ірраціональним виразом та ірраціональним числом? 43. Як звільнити знаменник дробу від ірріціональності, якщо цей знаменник — одночлен? 44. Як звільнити знаменник дробу від ірраціональності, якщо цей знаменник — двочлен з квадратними коренями? з кубічними коренями? 45. Як звільнитися від квадратної ірраціональності в тричленному знаменнику дробу? 46. Як звільнити від ірраціональності чисельник дробу? Пояснити на прикладі. 47. Порівняти числа (не виконуючи наближених обчислень): ![]() ВПРАВИ А_ 62. Довести, що: 1) число 10 — арифметичний квадратний корінь зі 100; 2) число -2 не є арифметичним квадратним коренем із 4; 3) число 0,3 не є арифметичним квадратним коренем з 0,9;
|